Рекламні щити (біллборд, бігборд, big board - велика дошка оголошень) - є найбільш затребуваним видом зовнішньої реклами. Як правило, їх площа становить 18 м2. (3х6 м.). Кріпляться на опорі або на стіні будівлі, іноді забезпечуються зовнішнім підсвічуванням з двох-трьох ламп.
Борди встановлюються уздовж жвавих магістралей, що підвищує їх привабливість для рекламодавця, - завжди є можливість вибрати щит в безпосередній близькості від місць продажів товару. Певна кількість біллбордів дозволяє охопити всі важливі транспортні артерії міста.
Для того, щоб рекламний щит був легко пізнаваний, він, незважаючи на свої розміри, не повинен бути перевантажений інформацією, так як тривалість візуального контакту з рекламною поверхнею щита невелика, і людина запам'ятовує тільки один об'єкт або головну ідею.
Такий тип реклами не продає товар - він впроваджує його в масову свідомість, спонукаючи людину зробити покупку.
Появі самої ідеї виробництва динамічних рекламоносіїв послужив надзвичайно бурхливий розвиток ринку зовнішньої реклами за останній час. Це спричинило за собою виникнення дефіциту місць під розміщення різного виду рекламних установок, що мають підвищений попит у рекламодавців.
Ефективність динамічної реклами, як підтверджує практика багатьох соціологічних досліджень, в кілька разів вище, ніж звичайної статичної. Споживач, погляд якого раніше звично ковзав по статичним щитам, отримує нові враження, спостерігаючи за процесом зміни зображення. Людське око чуйно реагує на найменшу зміну в просторі. За даними американських досліджень,91 відсоток, з більш ніж 2000 чоловік, помічають як змінюється зображення.
Основною перевагою динамічних рекламних установок є можливість розміщення в одній площині не одного, як у звичайного щита, а одночасно 3-х рекламних зображень. Саме ця якість динамічного рекламоносія дозволяє вирішити подвійне завдання: по-перше, здійснити заміну застарілих, неестетичних і громіздких конструкцій, на більш сучасні та високоефективні, а по-друге, зберігаючи доходи від реклами як власників рекламоносіїв, так і міського бюджету, "прорідити" архітектурне середовище міста від великої кількості рекламних конструкцій.
Динамічний рекламоносій призматрон став оптимальним і успішним конструктивним рішенням як технічних, так і рекламних завдань. Поверхня установки складена з впритул розташованих тригранних призм, і зображення міняються саме завдяки обертанню цих призм навколо своєї осі. Швидка (буквально за кілька секунд) зміна трьох зображень і «фактор непередбачуваності» подальшого сюжету не тільки приковує погляд людини, але і тримають його в емоційній напрузі. Контраст між колірним втіленням, а також різносюжетність трьох зображень ще більш підсилюють дію, підкреслюючи в той же час самостійність кожного з них. Можливість використовувати одну конструкцію для трьох різних зображень, що змінюють один одного (що, за свідченням «Capital Communication Group», USA, в 5 разів збільшує рекламний ефект), відкрила нову сторінку в історії зовнішньої реклами.
Рекламне агентство "Рекламний Центр" пропонує виготовлення та розміщення зовнішньої реклами на щитах розміром 3х6м. в Кременчуці, Світловодську та Горішніх Плавнях (Комсомольську). За посиланнями, Ви можете ознайомитися з детальними схемами розташування щитів і панорамою місцевості по кожній рекламній площині.
Актуальну сітку площин, зайнятість і точні ціни уточнюйте у наших менеджерів.